Poniżej przedstawiamy przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące zakupów wnaszym sklepie. Kliknij na interesującym Cię pytaniu wy wyświetlić odpowiedź:
Tak, zamówienie w sklepie www.sklep.zolta.pl możesz złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zamówienie złożone bez rejestrowania się zostanie zrealizowane standardowo, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki.
Jeśli chcesz złożyć zamówienie w sklepie www.sklep.zolta.pl dodaj wybrane produkty do koszyka i przejdź do realizacji klikając „PRZEJDŹ DO KOSZYKA” na wyskakującym okienku bądź kliknij w koszyk widoczny w prawym górnym rogu strony i kliknij na niego bądź na przycisk „do kasy”. Następnie wypełnij formularz przyjęcia zamówienia. Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk “KUPUJĘ I PŁACĘ”. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia”. W tym momencie Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane i przekazane do realizacji.
Zamówienia przyjmowane są zarówno telefonicznie jak i mailowo. Zamówienie możesz złożyć pod numerem telefonu: 17 789 1804 lub pisząc na adres e-mail: info@sklep.zolta.pl.
Tak, do każdego zamówienia generowana jest faktura imienna bądź faktura VAT. Dokument otrzymasz w formie elektronicznej na maila wskazanego w zamówieniu.
Należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia oraz wypełnić pola, które pojawią się po jej zaznaczeniu. Wszyscy klienci dokonujący zakupów w sklepie www.sklep.zolta.pl otrzymują fakturę VAT w formie elektronicznej na maila wskazanego w zamówieniu.
Kiedy spakujemy już Twoje zamówienie wyślemy powiadomienie z numerem nadania oraz linkiem do śledzenia zamówienia. Wiadomość wysyłana jest na adres mailowy podany podczas składania zamówienia. Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, jeżeli otrzymałeś link do śledzenia, ale status jeszcze się nie zaktualizował sprawdź status w godzinach wieczornych, kurier mógł jeszcze nie zeskanować paczki, dlatego mimo jej odebrania status mógł nie ulec zmianie.
Tak – produkty można odebrać osobiście wybierając przy składaniu zamówienia formę dostawy „Odbiór w siedzibie firmy”. Odbiór możliwy jest pod adresem ul. Lotniskowa 6, 39-300 Mielec. Zamówienie będzie gotowe do odbioru w ciągu maksymalnie 24h od jego złożenia.
Twoje zamówienie anulujemy w przypadku braku wpłaty w terminie 14 dni od daty jego złożenia.
W celu anulowania zamówienia proszę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wyślij wiadomość mailową zatytułowaną „Anulacja zamówienia” na nasz adres mailowy bądź skontaktuj się z nami telefonicznie. Nie jest możliwe anulowanie zamówienia, które zostało już spakowane (wygenerowano numer nadania) bądź wysłane.
Towar rezerwowany jest dla klientów, którzy dokonali zakupu. Jest to jedyna możliwość rezerwacji towaru.
O każdym etapie realizacji informujemy mailowo. Poinformujemy Cię o przyjęciu zamówienia, o zaksięgowaniu wpłaty oraz o wysłaniu zamówienia. Obserwuj skrzynkę mailową.
Zamówienie możesz opłacić w dowolnym terminie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od jego złożenia. Zamówienia z brakiem wpłaty anulowane są automatycznie po 14 dniach.
Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne zlecenie, które przechodzi przez kilka procesów informatycznych, przez co nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień w jedno.
Informujemy o każdej zmianie statusu zamówienia mailowo, na adres, który został podany w zamówieniu. Status złożonego zamówienia możesz również sprawdzić logującsię doKonta Klienta lub telefonicznie pod numerem telefonu: 17 789 1804
W przesyłkach niestandardowych (gabarytowy) koszt dostawy może być większy, jednak ostateczną cenę transportu podliczymy w koszyku po dodaniu wszystkich produktów.
Tak. Link do śledzenia przesyłki zostanie wysłany w wiadomości mailowej po nadaniu paczki.
Tak, realizujemy wysyłki na terenie UE.
My też jesteśmy tylko ludźmi i czasami (bardzo rzadko :-)) popełniamy błędy. Dlatego też jeżeli coś jest z Twoim zamówieniem nie tak jak powinno być, proszę śmiało się z nami skontaktuj na pewno dołożymy wszelkich starań aby naprawić swój błąd.
Zamówienie może zostać spakowane w więcej niż jedną przesyłkę (paczkę). Po spakowaniu zamówienia przez nasz Magazyn otrzymasz korespondencję mailową i na tej podstawie będziesz mógł sprawdzić ilość przesyłek nadanych do Twojego zamówienia.
Towar należy do klienta w momencie otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia z sklepu internetowego.
Dokument sprzedaży otrzymasz drogą elektroniczną na wskazany adres mailowy podany w zamówieniu po nadaniu paczki.
W przypadku pojawienia się problemu podczas zakupów zachęcamy do kontaktu z naszym działem Obsługi klienta pod numer 17 789 1804 lub drogą mailową info@sklep.zolta.pl
Zamówienie możemy zrealizować z płatnością z góry lub płatnością przy odbiorze. W przypadku płatności z góry dajemy możliwość wyboru różnych form płatności jak przelew bankowy, blik, paypo itd. W przypadku płatności przy odbiorze zamówienie opłacisz gotówką przy odbiorze u kuriera. Nie ma możliwości łączenia tych dwóch form płatności.
Tak, jest taka możliwość. Należy skontaktować się w tej sprawie z naszym BOK jak najszybciej to możliwe. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już spakowane (wygenerowano numer nadania) bądź wysłane.
Koszty oraz czas dostawy uzależnione są od wybranego dostawcy. Na koszt dostawy wpływ ma także ilość oraz wielkość zakupionego produktu. Szczegółowe zestawienie znajduje się na stronie: Wysyłka i płatność oraz po dodaniu produktów do koszyka.
Tak, jest taka możliwość. Należy skontaktować się w tej sprawie z naszym BOK jak najszybciej to możliwe. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już spakowane (wygenerowano numer nadania) bądź wysłane.
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.
Numer listu przewozowego aktywuje się z opóźnieniem. Jeżeli Twój link lub numer paczki nie działa, jest to zupełnie normalne. Link aktywuje się do 24 godzin.
W międzyczasie zapraszamy na:
Tak oferujemy dostawę zamówień w soboty kurierem DPD za dodatkową opłatą.
Nie oferujemy dostawy zamówień w niedzielę.
Nie oferujemy dostawy zamówień na konkretną godzinę.
Możliwość dostawy do paczkomatu jest zależna od wymiarów produktu i całej przesyłki.Jeśli podczas składania zamówienia nie pojawi się opcja dostawy do paczkomatu, oznacza to, że dla danego produktu/produktów ta forma dostawy niejest dostępna. Z dostawy dopaczkomatów wyłączone są również wszystkie meble.
Zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z Twoim wyborem podczas składania zamówienia.
Tak jeśli zamówienie składa się z dużej ilości produktów lub kiedy artykuły posiadają duże wymiary. Staramy się, aby informacja o większej ilości paczek do danego produktu była umieszczona na karcie produktu.
Termin doręczenia paczki możesz sprawdzić w przesłanym od nas linku w wiadomości mailowej.
Nie mamy możliwości przyśpieszenia zamówień – wszystkie realizowane są chronologicznie.
Informację o śledzeniu klient otrzymuje w momencie nadania przesyłki, jeśli jeszcze nie otrzymałeś takich informacji oznacza to prawdopodobnie, że Twoje zamówienie nie zostało jeszcze nadane.
Numer nadania przesyłki znajduję się w mailu, który został wysłany do Ciebie w momencie nadania przesyłki.
Po nadaniu paczki powinieneś otrzymać wiadomość na maila oraz sms z informacją o wysłaniu zamówienia i planowanej dostawie.
Kurier DPD oraz GLS podejmą drugą próbę doręczenia paczki, poczta polska zostawi w skrzynce lub innym możliwym miejscu awizo konieczne do odbioru zamówienia w punkcie.
W tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu poinformowania o chęci ponownego nadania paczki również prosimy o opłacenie ponownej wysyłki na kwotę dwukrotności kosztów wysyłki.
Produkt może być zwrócone do 30 dni od otrzymania paczki, zwroty po terminie nie są przyjmowane.
Tak możesz zwrócić zamówienia w jednej paczce, prosimy umieścić taką informację w paczce.
Produkty mogą zostać zwrócone tylko przez przewoźników, którzy dostarczą nam zwrot na wskazany przez nas adres, nie mamy możliwości odebrania zwrotu z punktu.
Jeśli w momencie doręczania przesyłki zostanie stwierdzone jej uszkodzenie lub brak w jej zawartości, należy w momencie odbioru lub nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych spisać protokół szkody. Więcej informacji uzyskasz na infolinii przewoźnika, który doręczył Twoją przesyłkę. Po spisaniu protokołu szkody wyślij do nas zgłoszenie reklamacyjne wraz z tym dokumentem.
Staramy się rozpatrywać reklamacje w ciągu 24 godzin, jednak nie dłużej niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową PRZEZ OKRES 2 LAT od daty zakupu, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
a) Wypełnij formularz online: https://formularz.zolta.pl
b) Czekaj na informację zwrotną w sprawie reklamacji i dalsze decyzje. Otrzymasz informację w ciągu 24 godzin.
c) PAMIĘTAJ: Jeżeli wysyłasz reklamowany produkt na własny koszt, wybierz bezpieczną metodę dostawy, np. skorzystaj z usługi kurierskiej lub wyślij paczkę z potwierdzeniem wysyłki. Nie wysyłaj nam paczki za pobraniem - nie mamy technicznej możliwości odebrania takiej przesyłki.
Do dokonania zwrotu online potrzebujesz jedynie wypełnić formularz zwrotu online https://formularz.zolta.pl/ i odesłać przesyłkę na adres wskazany w formularzu.
W momencie uznania zwrotu otrzymasz powiadomienie mailowe na adres podany w zamówieniu.
Termin zwrotu środków może wynieść od 2 do 5 dni roboczych od daty doręczenia Twojego zwrotu do naszego magazynu na zasadach określonych w przepisach prawa.
Bieliznę, tak samo jak każdy produkt oferowany w naszym sklepie, można zwrócić w terminie 30 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Proszę pamiętać, że zwrócony towar powinien być w oryginalnym opakowaniu i posiadać komplet metek. Towar nie może nosić śladów użytkowania.
Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne zlecenie, które przechodzi przez kilka procesów informatycznych, przez co nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień w jedno.
Tak, jak najbardziej masz takie prawo, aby zwrócić tylko część zakupionych rzeczy z całego zamówienia.
Koszt wysłania zamówienia do sklepu ponosi kupujący.
Zwrot zamówienia można odesłać dowolnym kurierem, który dostarczy zamówienie do naszego Centrum logistycznego.
W naszym sklepie nie posiadamy wymiany towaru. Produkt można zwrócić, a z naszej oferty zamówić nowy odpowiedni.
Środki zostaną zwrócone na numer konta bankowego, które zostało podane w formularzu odstąpienia od umowy.
W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu prosimy o kontakt z naszym działem BOK oraz złożenie formularza reklamacyjnego poprzez https://formularz.zolta.pl
Po wysłaniu formularzu online otrzymasz od nas maila o przyjęciu Twojego zgłoszenia.
Tak produkty oferowane przez nas posiadają gwarancję 2 lat.
Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku „Do koszyka”. Takie produkty będą miały aktywny przycisk „powiadom o dostępności”, dzięki któremu podając adres mailowy otrzymamy powiadomienie jak tylko towar będzie ponownie dostępny.
Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer naszej infolinii: 17 789 1804. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: info@sklep.zolta.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.
Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-22.00.
Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Proszę wypełnij formularz online a następnie zapakuj i odeślij do nas produkt. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu.
Skargę lub pochwałę można zgłosić za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie, poprzez wiadomość wysłaną na adres: info@sklep.zolta.pl, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer: 17 789 1804
Podczas logowania wybierz opcję Nie pamiętam hasła. Na podany przez Ciebie wcześniej adres e-mail wyślemy link do zmiany hasła. Kliknij w niego i następnie spróbuj się zalogować już za pomocą nowego hasła do konta.
Staramy się aby jak największa ilość produktów była dostępna zdarza się jednak, że niektóre produkty są chwilowo niedostępne. Nie będziesz mógł ich dodać do koszyka, będą one wówczas mieć status "Produkt chwilowo niedostępny". Czasami również zdarza się sytuacja, że podczas pakowania produktu okazuje się, że nie ma go fizycznie na magazynie (jest to sytuacja bardzo rzadka). Wówczas niezwłocznie się z Tobą skontaktujemy mailowo lub telefonicznie abyś mógł podjąć decyzje. Czy zgadasz się na zamianę produktu na inny (kolor, model)? Czy chcesz może z niego całkowicie zrezygnować? A może zgodzisz się poczekać na dostawę brakującego produktu?
Nie realizujemy takich zamówień.
Wówczas prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny na pewno postaramy się pomóc w doborze odpowiedniego produktu.
Wszystkie oferowane produkty w naszym sklepie są nowymi.
Dodanie produktu do koszyka nie powoduje jego rezerwacji. Produkt jest rezerwowany w momencie złożenia zamówienia, czyli po wybraniu przycisku „Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
Podwyższenie ceny tuż przed planowaną promocją jest niezgodne z prawem. Takie praktyki nie mają miejsca w naszym sklepie. Ewentualne zmiany cen odbywają się niezależnie od promocji.
O korektę możesz prosić w przypadku błędnych danych na dokumencie lub w przypadku zwrotu zamówienia. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w tej sprawie.
Czy realizują Państwo zamówienia z terminem odroczonym? Zamówienia z odroczonym terminem płatności do 14 dni realizujemy dla placówek publicznych.
Bardzo się staramy, aby produkty prezentowane na naszej stronie internetowej oddawały ich rzeczywisty wygląd, jednak nie możemy zagwarantować dokładnego odwzorowania. Kolory mogą się nieznacznie różnić w zależności od ustawień monitora bądź rozdzielczości ekranu.
Nie udostępniamy innych zdjęć produktów oprócz tych, które zostały już dodane do oferty produktowej, wszystkie nasze zdjęcia oddają realny wygląd.
Jeżeli brakuje Twojego koloru lub rozmiaru, kliknij w interesujący Cię rozmiar, a następnie "Powiadom mnie o dostępności", w okienku wpisz swój adres e-mail. Damy Ci znać, gdy wybrany rozmiar będzie dostępny!
Dostawy do naszego sklepu odbywają się regularnie, więc najlepszą metodą na sprawdzenie dostępności produktów jest śledzenie naszej strony internetowej, gdzie prezentujemy wszystkie produkty. Zapraszamy do regularnego przeglądania oferty naszego sklepu.
Na karcie produktu dostępna jest tabela rozmiarów. Pamiętaj, że tabela jest orientacyjna.
Każdy Klient może skorzystać z procedury zwrotu towaru.
Nie mamy możliwości rezerwowania towaru.
W tym celu prosimy o kontakt z naszych Biurem Obsługi Klienta pod numer 17 789 1804 lub drogą mailową info@sklep.zolta.pl
Wymiary produktów lub tabela rozmiarów znajdują się w opisie na karcie produktu.
Jeśli nie jesteś pewien czy produkt jest dostępny informację możesz uzyskać dzwoniąc na naszą infolinię lub kontaktując się poprzez wiadomość mailową.
Instrukcję montażu dołączamy do zamówień, jeśli jednak nie otrzymałeś jej w paczce prosimy o kontakt.
Nie zalecamy prania kapci w pralce, jeśli chcesz je wyczyścić prosimy o delikatne zwilżenie ściereczki i przetarcie zabrudzenia. Uwaga!!! Materiał nie może zostać nadmiernie nasączony wodą.
Kombinezony onesies można prać ręcznie lub w pralce z funkcją delikatnego prania do 30 stopni.
Kurtkę jak i kamizelkę podgrzewaną zaleca się prać zgodnie z umieszczoną informacją na metce.
Nie udostępniamy atestów do produktów, które posiadamy w swojej ofercie.