FAQ

Poniżej przedstawiamy przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące zakupów w naszym sklepie. Kliknij na interesującym Cię pytaniu wy wyświetlić odpowiedź:

Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku „Do koszyka”. Takie produkty będą miały aktywny przycisk „Powiadom o dostępności”, dzięki któremu podając adres mailowy otrzymamy powiadomienie jak tylko towar będzie ponownie dostępny.

Tak, w naszym sklepie zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zamówienie złożone bez rejestrowania się zostanie standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki.

Jeśli chcesz złożyć zamówienie w sklepie dodaj wybrane produkty do koszyka i przejdź do realizacji klikając „PRZEJDŹ DO KOSZYKA” na wyskakującym okienku bądź kliknij w koszyk widoczny w prawym górnym rogu strony i kliknij na niego bądź na przycisk „do kasy”. Następnie wypełnij formularz przyjęcia zamówienia. Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk “KUPUJĘ i PŁACĘ”. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia”. w tym momencie Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane i przekazane do realizacji.

Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już spakowane bądź wysłane.

Zamówienia przyjmowane są zarówno telefonicznie jak i mailowo. Zamówienia można składać pod numerem telefonu: 17 789 1804 oraz na adres e-mail: biuro@zolta.pl.

Wszyscy klienci dokonujący zakupów w naszym sklepie otrzymują fakturę VAT w formie elektronicznej. Jeśli zamawiasz na firmę, należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia oraz wypełnić pola, które pojawią się po jej zaznaczeniu.

Koszty oraz czas dostawy uzależnione są od wybranego dostawcy. Na koszt dostawy wpływ ma też ilość oraz wielkość zakupionego produktu. Szczegółowe zestawienie znajduje się są na stronie: Wysyłka i płatność oraz po dodaniu produktów do koszyka.

Wszyscy klienci otrzymują powiadomienie e-mail z numerem nadania oraz linkiem do śledzenia zamówienia wysyłane na adres podany podczas jego składania. Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.

Tak – produkty można odebrać osobiście pod adresem ul. Lotniskowa 6, 39-300 Mielec. By tego dokonać należy przy składaniu zamówienia wybrać formę dostawy „Odbiór w siedzibie firmy”. Zamówienie będzie gotowe do odbioru po 24h od zamówienia, w każdy dzień roboczy między 8:00 a 16:00.

Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer naszej infolinii: 17 789 1804. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: biuro@zolta.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.

Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku
w godzinach 8:00-22:00.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl